Απογραφή στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ – Ψηφιακή οργάνωση χρόνου εργασίας: Οδηγός εφαρμογής – Ερωτήσεις-απαντήσεις
Από 1η Νοεμβρίου μέχρι τις 30 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η απογραφική διαδικασία της ψηφιακής οργάνωσης του χρόνου εργασίας, από όλες τις επιχειρήσεις – εργοδότες της χώρας (που εντάσσονται στη δεύτερη φάση εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας).
Στο πλαίσιο της απογραφικής διαδικασίας που ξεκίνησε σήμερα, ο εργοδότης δηλώνει για κάθε εργαζόμενο τα γενικά στοιχεία εργασιακής σχέσης που αφορούν το χρόνο εργασίας καθώς και το ωράριο απασχόλησης σε ψηφιακή μορφή είτε ως σταθερό εβδομαδιαίο είτε ως μεταβαλλόμενο ανά ημέρα. Η απογραφή των εργαζόμενων μπορεί να γίνει σταδιακά (π.χ. για κάθε παράρτημα), με την προϋπόθεση να έχει ολοκληρωθεί για το σύνολο του προσωπικού μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2022. Με τη διαδικασία αυτή αντικαθίσταται η δήλωση του ωραρίου εργασίας στο Εργάνη που γίνεται σήμερα με μορφή κειμένου ή επισυναπτόμενων αρχείων, από τη νέα ψηφιακή διαδικασία.
Μετά την ολοκλήρωση της απογραφικής διαδικασίας, στο Π.Σ. Εργάνη θα εμφανίζεται το προγραμματισμένο ωράριο απασχόλησης ανά εργαζόμενο, παράρτημα ή επιχείρηση σε ψηφιακή μορφή ημερολογίου (Τρέχουσα Κατάσταση Ψηφιακής Οργάνωσης Χρόνου Εργασίας), το οποίο θα είναι επίσης άμεσα διαθέσιμο και στον εργαζόμενο μέσα από την εφαρμογή myErgani mobile app, καθώς και μέσα από το myErgani web portal (https://myErgani.gov.gr).
Στο εγχειρίδιο με τίτλο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ: Οργάνωση Χρόνου Εργασίας υπάρχουν σαφείς απαντήσεις στα ακόλουθα θέματα
– Απογραφική διαδικασία του Ωραρίου Απασχόλησης για την παρακολούθηση της Ψηφιακής Οργάνωσης του Χρόνου Εργασίας
– Υποβολή δηλώσεων στο Π.Σ. Εργάνη
-Χρήση Υπηρεσιών Διαλειτουργικότητας – Web API (REST)
-Εκτέλεση υπηρεσιών Διαλειτουργικότητας
Κατεβάστε τον Οδηγό Εφαρμογής