ΟΑΕΔ ή ιδρυση εταιρειας; Ποια είναι η λύση στην ανεργία

ΟΑΕΔ ή νέο ξεκίνημα; Πιθανώς αυτή τη χρονική περίοδο αμφιταλαντεύεστε ανάμεσα στο να διαβιώνετε σε καθεστώς ανεργίας ή να ξεκινήσετε την ιδρυση εταιρειας.

Αν έχετε στο μυαλό σας μια επιχειρηματική ιδέα που να είναι εφικτή να υλοποιηθεί, τότε ήρθε η στιγμή να «σηκώσετε τα μανίκια» και να αρχίσετε τη νέα σας επαγγελματική δραστηριότητα.

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν την ιδρυση εταιρειας

Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας μαστίζεται από την οικονομική κρίση.

Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με αργούς ρυθμούς στη σύγχρονη πραγματικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων.

Οι πελάτες καθυστερούν τις πληρωμές, τα κέρδη και τα μετρητά είναι περιορισμένα και οι τράπεζες δανείζουν με εξαιρετική φειδώ.

Το πιο σημαντικό ζητούμενο κάθε νέου επιχειρηματία αποτελεί η διαχείριση της ρευστότητας της εταιρείας.

Τα στατιστικά στοιχεία καταδεικνύουν ότι οι καινούριες επιχειρήσεις βάζουν σε σύντομο χρονικό διάστημα «λουκέτο» όχι λόγω έλλειψης κερδοφορίας, αλλά εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας.

Ο έλεγχος της ρευστότητας και η όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση των διαθέσιμων μετρητών είναι το σημείο – κλειδί για κάθε νέο επιχειρηματία.

Πώς να ξεκινήσετε την ιδρυση εταιρειας

Η διαδικασία για την ιδρυση εταιρειας έχει απλοποιηθεί σε σχέση με το παρελθόν, τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι λίγα και ο χρόνος σύστασης κινείται μεταξύ 7 και 20 ημερών.

Συστήνεται να αναθέσετε σε επαγγελματίες την ανάληψη όλης της διαδικασίας ίδρυσης της εταιρείας σας, προκειμένου να διαθέσετε τον χρόνο σας σε λεπτομέρειες που αφορούν στο νέο σας επαγγελματικό εγχείρημα.

Προτού επιλέξετε το ανάδοχο γραφείο που θα αναλάβει όλα τα διαδικαστικά σας, χρειάζεται να έχετε εξετάσει αν πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να κερδίσει την εμπιστοσύνη σας.

Το γραφείο που θα αναθέσετε την ίδρυση της εταιρείας σας και τις βασικές λειτουργίες της είναι απαραίτητο να έχει τη δυνατότητα να σας προσφέρει καθετοποιημένες υπηρεσίες.

Αποτελεί ζήτημα ζωτικής σημασίας να μπορεί να σας προσφέρει λογιστικές υπηρεσίες, φοροτεχνικές, νομικές, υπηρεσίες έδρας και συμβολαιογράφου, ώστε να έχετε την ευχέρεια να ασχοληθείτε με τη στρατηγική και την περαιτέρω ανάπτυξη της νέας σας επιχείρησης.

Τα στελέχη και οι σύμβουλοι της EFM διαθέτουν πολυετή εμπειρία, εξειδικευμένες γνώσεις και αξιοπιστία ως προς τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Τι διαδικασία ακολουθείται για την ιδρυση εταιρειας

Τα βήματα που απαιτούνται για την ίδρυση μιας συνήθους εταιρικής μορφής (ΙΚΕ) αφορούν στη διεκπεραίωση της διαδικασίας της σύστασης εταιρείας, το άνοιγμα λογαριασμού σε εγχώρια τράπεζα, την πιστοποίηση καταβολής του εταιρικού κεφαλαίου, την έκδοση σφραγίδας της εταιρείας και την καταχώρηση στο VIES.

Το γραφείο που έχει αναλάβει την ίδρυση της εταιρείας σας, πραγματοποιεί έρευνα για την εύρεση του κατάλληλου για τη δραστηριότητά σας εργασιακού χώρου, την εύρεση και την πρόσληψη προσωπικού και την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού που είναι αναγκαίος για τη λειτουργία της εταιρείας σας.

Στο πλαίσιο της λογιστικής υποστήριξης, παρέχεται στον νέο επιχειρηματία καθοδήγηση και συμβουλές για οτιδήποτε σχετίζεται με λογιστικά και φοροτεχνικά θέματα καθώς και νομική υποστήριξη.

Για την ίδρυση ιδιωτικής κεφαλαιουχικής εταιρείας, πρώτα διενεργείται έλεγχος για το αν απαιτείται ειδική άδεια άσκησης επαγγέλματος.

Γίνεται έρευνα για τον χώρο εγκατάστασης της εταιρείας, ακολουθεί η δημιουργία του καταστατικού και η συλλογή δικαιολογητικών έναρξης.

Έπεται η προεγγραφή στον ΟΑΕΕ και η υποβολή δικαιολογητικών στην υπηρεσία μιας στάσης.

Σε κάθε περίπτωση, το γραφείο που αναλαμβάνει την ιδρυση εταιρειας διεκπεραιώνει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες στο χρονικό πλαίσιο που απαιτείται εκ μέρους σας και σας παραδίδει το κλειδί της επιχείρησής σας στο χέρι.

Η EFM είναι σε θέση να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις σας στο έπακρο ώστε να αισθάνεστε απόλυτα ασφαλής στο νέο σας επιχειρηματικό εγχείρημα.

Share